dilluns, 28 de juliol del 2008

Crepuscle




La llum, el factor més important. 
La base del meu projecte.

Tants mesos esperant el 5 d'agost i ara em sembla impossible... d'aquí a tant sols deu dies agafaré un avió amb destí Mèxic. 
La ciutat de Mèxic serà on posaré el peu a terra per primera vegada a l'altra costat de l'oceà, per dirigir-me de moment  a Puebla, on viuré, com a mínim, els pròxims dos mesos. Després el destí anirà decidint cap a on m'encamino. El meu propòsit és recorrer el sud de Mèxic (veracruz, oaxaca, chiapas, tabasco, i la península de Yucatán), un territòri carregat d'història i llegendes.

Segurament, (a no ser, que una onada d'inspiració i motivació divina sobre voli el meu petit cervell) la pròxima vegada que escrigui al bloc serà des de terres mexicanes.


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eva!!

Sí és que no ens tornem a veure en algun racó del Lluçanès o rodalies, QUE TINGUIS MOLT BON VIATGE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ens aniràs mantenint informats! Resulta que estarem igualment en contacte com aquests últims mesos (és a dir, mitjançant el bloc) però tu estaràs a milers de quilòmetres enllà! Que poca cosa que som...

Apa, gaudeix-ne a fons!!! Sort i MOLTA LLUM!!!!

Anònim ha dit...

Que tinguis una bona estada a terres mexicanes! Que bonic és viatjar!

Fins ben aviat! A disfrutar!

eva freixa ha dit...

Moltes gràcies a tots dos!!

Quanta raó Isaac, tan és que estigui a Mèxic, a Barcelona o a la Torre, el blog ens manté en contacte des de qualsevol lloc!!

K vagi molt bé per aquí i ja m'anireu tenint informada!!